Щодо використання бюджетних коштів по програмі безоплатної видачі громадянам державних актів - 1 Жовтня 2009 - Товариство геодезистів та землевпорядників Прикарпаття
Четвер, 08.12.2016, 17:20 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2009 » Жовтень » 1 » Щодо використання бюджетних коштів по програмі безоплатної видачі громадянам державних актів
11:16
Щодо використання бюджетних коштів по програмі безоплатної видачі громадянам державних актів
Державний комітет України із земельних ресурсів надає роз’яснення щодо використання коштів Стабілізаційного фонду по бюджетній програмі КПКВК 2408060 «Безоплатні оформлення та видача громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки» у процесі виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2009 р. № 844 «Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році».

Відповідно до затвердженого цією постановою Порядку використання у 2009 році коштів Стабілізаційного фонду для здійснення заходів з безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки одержувачами бюджетних коштів є державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» (далі – ДП «Центр ДЗК») та інститути землеустрою, що належать до сфери управління Держкомзему та мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою. Бюджетні кошти надаються їх одержувачам через Рескомзем АР Крим, головні управління Держкомзему в областях, мм. Києві та Севастополі.

Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228, визначає, що одержувачі витрачають бюджетні кошти відповідно до плану використання бюджетних коштів. Форма плану використання бюджетних коштів затверджена наказом Мінфіну 28.01.2002 № 57.

План використання бюджетних коштів повинен затверджуватися одержувачами бюджетних коштів та погоджуватися Рескомземом АР Крим, головними управліннями Держкомзему в областях, мм. Києві та Севастополі. При складанні цього документа застосовуються назви повної економічної класифікації видатків, але без зазначення їх цифрових кодів.

Плани використання бюджетних коштів формуються на підставі визначеного Рескомземом АР Крим, головним управлінням Держкомзему в області, мм. Києві та Севастополі розподілу кількісних показників та обсягів фінансування, доведених Держкомземом:

на виготовлення технічної документації із землеустрою - між регіональною філією ДП «Центр ДЗК» та інститутом землеустрою;

на реєстрацію і видачу державних актів – в повному обсязі для регіональної філії ДП «Центр ДЗК».

За умови отримання Рескомземом АР Крим, головними управліннями Держкомзему в областях, мм. Києві та Севастополі первинних підтверджуючих документів (актів прийому-передачі технічної документації із землеустрою та актів про проведення державної реєстрації державного акта, інформація щодо яких узагальнюється у формі реєстрів) відповідні суми фінансування направляються цими розпорядниками бюджетних коштів на відкриті в органах Держказначейства рахунки регіональних філій ДП «Центр ДЗК» та інститутів землеустрою.

Виходячи з даних паспорту бюджетної програми КПКВК 2408060 «Безоплатні оформлення та видача громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки» розрахунковими показниками для визначення обсягу фінансування одержувачів бюджетних коштів є вартість:

виготовлення одиниці технічної документації в сумі 56,58 грн.;

проведення державної реєстрації державного акта в сумі 7,49 гривень.


Здійснення видатків одержувачами бюджетних коштів проводиться відповідно до наказу Державного казначейства України від 25.05.2004 № 89 «Про затвердження Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету».

Базовими витратами одержувачів бюджетних коштів, що виготовлять технічну документацію, є видатки на: заробітну плату працівників, задіяних в геодезичних та землевпорядних роботах з урахуванням прийнятих на роботу за трудовими угодами; нарахування на заробітну плату; матеріали; транспортні послуги; оренду обладнання; інші послуги та інші видатки; відрядження.

Базовими витратами одержувачів бюджетних коштів, що здійснюють реєстрацію державних актів, є видатки на: заробітну плату реєстраторів з урахуванням прийнятих на роботу за трудовими угодами; нарахування на заробітну плату; матеріали, реєстраційні картки та книги реєстрації.

Сплата платежів до бюджету за рахунок бюджетних коштів може проводитись їх одержувачами тільки у випадку, якщо такі видатки передбачені у плані використання бюджетних коштів.

Зміни до плану використання бюджетних коштів вносяться відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.2004 № 89.

Звітність одержувачами бюджетних коштів складається відповідно до Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2009 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.03.2009 № 123 України, тільки за тим кодом, за яким їм були передбачені кошти розпорядником бюджетних коштів.

Бюджетні кошти, отримані регіональними філіями ДП «Центр ДЗК» та інститутами землеустрою у вигляді субсидій та поточних трансфертів, вважаються доходами з інших джерел і включаються з метою оподаткування до складу валових доходів державних підприємств (п. 4.1.6 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»).

Категорія: Законодавство | Переглядів: 1023 | Додав: ifgeozem | Рейтинг: 0.0/0